ginfoka 2010.02.24. 22:59

Újra ittvan...

Adjon Isten!

Újra ittvagyok, elkezdtem blogolni, itt ülök egy szál boxerba, szürcsölgetem a pohár vizemet és fogalmam sincs miről irjak...feltettem a kérdést magamban: Minek folytatod a blogolást? A válasz roppant egyszerű: NEMTUDOM :)
Tudom, hogy az embereket kurvára nemérdekli az én magánéletem, szenvedésem estébé (Elnézést a csunya szavakért, ezt megkell szoknotok :D).
Szóval az életem eléggé megváltozott mióta Jedlikes vagyok...Új év,Új társaság,Új stílusok...Új élet...2010-re virradóan Vic Boss "kollégával" megalapítottuk a Soul Crew-t elöször egy rap bandának indultunk, aztán úgy döntöttünk, hogy egy bandázos rap  banda leszünk (http://soulcrew.atw.hu/). Választások közepette mint mindenki énis elvagyok foglalva a politikával. Szüleimet sikerült rávezetnem a jóra..(Jobbikosok lettek).
Mára talán nem is szeretnék többet mivel elég fáradt vagyok és folyton flesselek valamit :O

Na Szép napot mindenkinek holnapra és yó tanulást :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ginfogabi.blog.hu/api/trackback/id/tr91788207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása