Adjon az isten!
 

A napom eleje ugyan úgy telt el mint eddig, de hazafelé furcsa dolog történt...
Mint mindig zenét hallgattam a buszon és épp nemtetszett a zene amit hallgattam kikaptam a telefont azt váltottam számot. Amikor egy részeg cíígány odajön hozzám majd megkérdezi, hogy telefonálhat-e mondom dehogytelefonálhat... majd visszamegy a helyére és kb 5 perc telt el és megint odajön vmit motyogott és végre kinyögte, hogy milyen vagyok mondtam neki pannonos.. mire ő elkezdett bazdmegozni és megkérdezte, hogy megnézheti-e a telefonom mondom dehogyis takarodj már innen a ge**be aztán lelépett :). Végülis nem egy nagy dolog de ahogy észrevettem egyre több cigó van 35-ön és ez dühíít...

Na Szebb jővőt mindenkinek...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ginfogabi.blog.hu/api/trackback/id/tr831552389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása