Hello kedves blog olvasó :)
A napokban semmi különös nemtörtént velem (Milyen meglepő...), csináltam 2 új számot: G.I.N.F.O. , Magyarnak születtem. Szerintem ahoz képest h csak 3 hónapja csinálom elég jók lettek, hangomon van mit csiszolni, meg a reppemen is persze, és nem utolsó sorban a szöveg is fontos lenne :)
Akit érdekelnek a zenék: www.soulcrew.atw.hu <--- letöltések menübe találhatóak...
Észrevettem, kezdek kicsit kinyilni lányok társaságában, nem vagyok annyira zárkozott :)
Ma voltunk mekibe, szivószálas cigit is csináltunk, meg minden hülyeség volt, nemtudok most mit irni mert semmi izgalmas nem volt, mindennapi lazulás, röhögés megamikell ;) Majd legközelebb többetírok :)

Szebb Jövöt!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ginfogabi.blog.hu/api/trackback/id/tr371807316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása