ginfoka 2009.11.23. 18:05

CsakSimaPost

Adjon isten!
 

Reggel felkelltem -időbe- kajáltam, fogat mostam, majd MEGCSINÁLTAM A HAJAM (mindjárt erre kitérek, hogy miért emeltem ki) majd elindultam suliba. Beértem minden rendben 1. Óra letelik 2.ból csak 15 perc volt megtartva. A 3.órát Bencéjékkel végig röhögtük. Aztán jött a matek óra (XD). Ő is bevalotta, hogy rámszált az órán... Elöször is a hajamat kritizálta majd mondta, hogyha nemcsinálok minden matek óra elött valamit a hajammal akkor nagy gondok lesznek... Majd hátradöltem a széken mert mértne? (Ha magyaráz és figyelek akkor nemfogok úgy ülni mint egy karó -jah és mellesleg karba tett kézzel ültem- :)) és akkor ezért is lebaszott, hogy má megint micsinálok... Aztán nagynehezen vége lett az órának :). Utána már semmi különös nemtörtént, srácokkal beültünk mekibe majd röhögtünk megint egy yót (1 évben 1x megyek mekibe az most megtörtént :D)

Na Szebb jővőt mindenkinek!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ginfogabi.blog.hu/api/trackback/id/tr631546791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása