Sziasztok

Hát kéremszépen, igen megcsináltuk bár nekem nemsok közöm volt hozzá dehát elvégre táncoltam és ottvoltam (betegen) és ez a lényeg, ja és mellesleg bementem trapézgatyóba meg ingbe... Soha nemgondoltam volna, hogy mi fogunk nyerni elvégre az már Jedlikes "hagyomány", hogy mindig az A-sok nyernek tehát akik 5. óta ott vannak. Demostnem. Miután vége a gólyabálnak haverokkal beültünk kocsmába ittunk egy jót, biliárdoztunk egyet. Majd elindultam haza. Ráirtam gyorsan Babámra, hogy legyen MSN. Hazaértem, egyből 10-en rámirnak mondom mivanitt emberek? Tikos irja, hogy hazafele találkoztak Gárdistákkal a Tihanyi utcába (Tegyük hozzá, hogy én minden nap elvégzendő feladatomat csináltam tehát végigolvastam az oldalakat amiket szoktam (pl.Kuruc.info - A csepeli ügy...) , és rábukkantam énis arra, hogy csepelen körbe vették a SÜNök a gárdistákat.), mondom nagyszerű holtart már a világ, hogy elfogják a vezetőt egy ráfogott bűn miatt. Namind1, azóta szól a zene 1000-rel (FankaDeli), beszélgetek meg ilyesmi.

 

ui: Ha kicsit furcsának tünne a postom necsodálkozzatok merthát mondjuk ki kicsit jót ittam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ginfogabi.blog.hu/api/trackback/id/tr211543139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása